Selasa, 3 Jun 2008

IOI RESORT

berbincang ketika waktu rehat
assalamualaikum...ustaz zainudin ko?ye saya zainudin.ni encik nik mohd yusof , dari QI Consultants...ingat lagi ko? Ooo pok nik, saya ingat sangatlah..sajo jah poknik call ni, nak nanyo buleh ko amal apo yg ustaz dpt dlm program baru nih? alhamdulillah, saya sedang praktikkan apa yg dpt dlm program tu.
pok nik sedang memberi ceramah
inilah antara perbualan saya dengan encik nik yusof tengahari tadi. pertama kali saya merasakan adanya follow up dari penganjur sesebuah kursus yang pernah saya ikuti. rasanya selama setahun saya bekerja, tidak kurang drpd 10 kursus yg telah diikuti. semuanya rasa macam biasa, tetapi kursus yang dianjurkan oleh QI ni..(walaupun saya hanya mewakili tuan pengarah).agak luar biasa,ada pulak follow up dari penganjurnya. kalau semua penganjur macam ni pengamalannya, sudah pasti pesertanya akan terkesan daripada apa yang pernah diikuti... khusyuk mengikuti workshop pengurusan berhikmah

bersantai sebelum pulang ke Pahang

Tiada ulasan: